Mercedes-Benz B 55 

None

Obraz

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

/ 6Potwór w seryjnej skórze

Obraz
© zdjęcie producenta

Zespół praktykantów z niemieckiej fabryki Mercedesa Rastatt wykorzystał model B200 CDI do stworzenia prawdziwego samochodu sportowego poprzez zaadoptowanie silnika V8 o mocy 388 KM! Celem było stworzenie samochodu o wyglądzie auta seryjnego i mocy wyścigówki. W związku z tym do niepozornej Klasy B "przeszczepiono" tylną oś z Mercedesa Klasy E W210 oraz układ hamulcowy z Klasy C32 AMG. Zastosowano także specjalne, gwintowane zawieszenie firmy K&W.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy