BMW X1 xDrive28i
KrawÄĆŒniki mu niestraszne
None
X1 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki w Europie. Kompaktowy samochĂłd o zwiÄkszonym przeĆwicie i zdolnoĆciach terenowych pozwalajÄ cych przejechaÄ bez kĆopotu bĆotnistÄ drogÄ i wysoki, miejski krawÄĆŒnik sprawiajÄ , ĆŒe klienci bez wahania zostawiajÄ w salonie kwotÄ nierzadko przekraczajÄ cÄ 150 tysiÄcy zĆotych.
Produkowany w Niemczech samochĂłd nie naleĆŒy do najpiÄkniejszych, ale za to oferuje uĆŒytkownikowi bardzo dobre wĆaĆciwoĆci jezdne i paletÄ jednostek napÄdowych, ktĂłrych liczba przytĆoczy niektĂłre auta z ĆatkÄ premium. Po niecaĆych trzech latach od rynkowego debiutu, auto przeszĆo kosmetyczny lifting, dziÄki temu jest jeszcze lepsze.
Niemiecki Crossover zostaĆ poddany kuracji odmĆadzajÄ cej, ktĂłra okazaĆa siÄ na tyle skuteczna, ĆŒe juĆŒ niewiele osĂłb okreĆli to auto mianem najbrzydszego w historii koncernu. Nieco inaczej uformowany front pojazdu wyglÄ da teraz bardziej rasowo i zbliĆŒyĆ siÄ stylizacyjnie do nowszych modeli. Dynamiczne przetĆoczenia z boku i 19-calowe obrÄcze ze stopĂłw lekkich dodajÄ BMW nieco lekkoĆci i pozwalajÄ choÄ na chwilÄ zawiesiÄ na nim oko. Niestety, niewiele zmieniĆo siÄ z tyĆu. To wĆaĆnie ta czÄĆÄ wzbudza najwiÄcej kontrowersji. Designerzy pokazali chociaĆŒby na przykĆadzie wiÄkszego X3, ĆŒe moĆŒna stworzyÄ elegancki i zarazem sportowy projekt. Nie tym jednak ma czarowaÄ uterenowiony kompakt.