Audi R8 

Po kilku latach obecności na rynku modelu R8 Audi wprowadziło jego odświeżoną wersję. Zmodernizowano wiele detali. Wymiary auta to 4,44/1,90/1,25 m. Nowe detale dodają mu dynamiki - mowa przede wszystkim o osłonie chłodnicy Singleframe z ukośnie ściętymi górnymi rogami i czarną kratownicą. W wersji V10 poziome pręty zdobią chromowane nakładki. Dodano nowy zderzak, zaś każdy wlot powietrza ma po trzy poziome wzmocnienia. R8 posiada spoiler przedni z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

10 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

11 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

12 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

13 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka