Audi Q7 

None

Obraz

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

/ 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

10 / 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

11 / 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

12 / 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

13 / 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

14 / 14Pozbawiony kompleksów SUV

Obraz
© Piotr Mokwiński

Mimo, iż jest to pierwszy gracz Audi w segmencie ultraluksusowych SUV-ów, to bez kompleksów stara się zjednać sobie przychylność klientów i wygryźć najgroźniejszych konkurentów. Jak widać, ta trudna sztuka wychodzi mu nad wyraz dobrze, a zeszłoroczny lifting pozwolił dodatkowo wzmocnić wysoką pozycję w rankingach sprzedaży. Niemiecki rodowód, słowacki montaż i silniki wprost z węgierskich zakładów Gyor, czynią z niego międzynarodowca, ale w gruncie rzeczy, to prawdziwy i pełnowartościowy narodowiec z Inglostadt.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka