Trwa ładowanie...
09-08-2013 15:35

Znaczny wzrost sprzedaży Porsche

Znaczny wzrost sprzedaży PorscheŹródło: zdjęcie producenta
d1rgy5y
d1rgy5y

W lipcu 2013 r. Porsche sprzedało 13 700 samochodów, czyli o 11 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. Łącznie od stycznia na zakup aut marki zdecydowało się 95 000 klientów, 17 proc. więcej niż przed rokiem.

Ze wspomnianych 13 700 sztuk 2 285 egzemplarzy to modele cabrio - zarówno Boxster jak i 911 Carrera. - Dzięki wynikom z pierwszego półrocza mamy doskonały start w drugą połowę roku. Co więcej, zamierzamy kontynuować ofensywę naszych produktów. Zarówno klienci, jak i fani marki będą zadowoleni z premier, jakie dla nich przygotowaliśmy na koniec 2013 r. - powiedział członek zarządu Porsche, Bernhard Maier.

Największym rynkiem zbytu zostały Stany Zjednoczone, na który trafiło 3 820 sztuk (wzrost o 36 proc.), zaś najpopularniejszym modelem marki na świecie jest Cayenne, na którego zakup zdecydowało się 7 086 klientów. Popularnością cieszył się również Cayman - 1 378 egzemplarzy.

W całej Europie sprzedano w lipcu 4 489 (spadek o 1 proc.) a od początku roku 30 205 samochodów (wzrost o 2 proc.), z czego na Niemcy przypadło odpowiednio 1 872 (wzrost o 10 proc.) i 13 295 egzemplarzy (wzrost o 18 proc.). Do klientów z krajów Ameryki Łacińskiej i Południowej trafiło w lipcu 4 367 aut (wzrost o 31 proc.) a od stycznia - 29 312 (wzrost o 30 proc.). W Chinach sprzedano w lipcu 3 065 samochodów (wzrost o 4 proc.) zaś od początku roku - 21 388 sztuk (wzrost o 17 proc.).

Źródło: Porsche

ll/moto.wp.pl

d1rgy5y
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rgy5y
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj