Zmiany w Chevrolet Polska
Nowy dyrektor jest związany z General Motors od sierpnia 1994 r. Pełnił szereg funkcji w wielu działach firmy. Swoją karierę rozpoczął w montowni Opla Astry na Żeraniu, gdzie był koordynatorem ds. gospodarki materiałowej. W roku 2001 oddelegowany był do pracy w Centrali Opla w Niemczech, gdzie kierował zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy. Obejmował stanowiska dyrektora Działu Obsługi Posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie dyrektora Sprzedaży i Marketingu marki Saab. Od marca 2008 odpowiadał za sprzedaż i marketing marki Chevrolet.
W ramach ogłoszonej przez General Motors strategii zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek, została przeprowadzona reorganizacja i wzmocnienie struktur marki Chevrolet w Polsce. Mają one na celu większą koncentrację na marce oraz zapewnienie lepszego i szybszego reagowania na obecne warunki rynkowe. Wprowadzone zmiany w założeniach mają pozwolić zarówno na dalszy rozwój marki, jak i na lepszą obsługę klientów, a przy tym nie mają wpływać na strukturę oraz działalność sieci dealerskiej w Polsce. Chevrolet Poland jest częścią europejskiej organizacji marki Chevrolet, która ma swoją siedzibę w Zurychu (Szwajcaria).