Zastrzyk z botoksu
Fiat Bravo przeszedł drobny lifting, mający zapewnić mu większe powodzenie na rynku w 2010 roku.
W nadwoziu Fiata Bravo umieszczono nową osłonę chłodnicy, która może zostać wykończona czarnym lakierem lub chromem. Ponadto, reflektory otrzymały eleganckie przyciemnione klosze.
Wszystkie wersje wyposażeniowe będą dostępne z klamkami i lusterkami zewnętrznymi w kolorze nadwozia. Dodatkowo do palety lakierów dołączą dwie nowe barwy.
Listę zmian zamykają opcjonalne pakiety wykończenia siedzeń i paneli drzwiowych, dzięki którym kierowca będzie mógł dopasować design oraz kolorystykę foteli do indywidualnych upodobań.
Przedstawiciele Fiata zapewniają, iż pomimo bogatszego wyposażenia ceny modelu Bravo pozostaną na dotychczasowym poziomie.
Ceny Fiata Bravo w polskich salonach sprzedaży rozpoczynają się od 45 990 zł. Tyle trzeba zapłacić za wersję Fresh z silnikiem benzynowym 1,4 16V o mocy 90 KM. Topowa benzynowa wersja Sport z jednostką 1,4 T-Jet 16V produkującą 150 KM to już wydatek 71 990 zł. Za najtańszego diesla (1,6 Multijet 16V 105 KM Active) przyjdzie zapłacić 60 490 zł. Odmiana 2,0 Multijet 16V DPF 165 KM Sport kosztuje 78 490 zł.
Kompaktowe Bravo konkuruje na rynku z takimi modelami jak Opel Astra, Ford Focus, VW Golf czy Renault Megane.