Zaprojektuj perfumy dla Mazdy
Czujesz w sobie ducha artysty? Mazda ma coś specjalnie dla Ciebie! Polski oddział firmy ogłasza ogólnopolski konkurs designu "Poczuj radość tworzenia", polegający na zaprojektowaniu flakonów dla perfum Zoom-Zoom.
Prace konkursowe można składać na stronie internetowej (www.mazdadesign.pl) od 18 kwietnia do 6 czerwca br. Każdy uczestnik może złożyć po jednej pracy w każdej z kategorii: projekt do wdrożenia i projekt z fantazją. Warunkiem uczestniczenia w konkursie jest ukończenie 18 lat. Do konkursu mogą stanąć zarówno profesjonaliści, ale także osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały swoich sił w projektowaniu. Celem konkursu jest pobudzenie do działania i tworzenia.
Zgłoszone prace oceniane będą za oryginalność i innowacyjność, nawiązanie do designu Mazdy oraz estetykę i realność wdrożenia. Ważna będzie również spójność koncepcji na obie wersje flakonu – męską i damską.
- Przede wszystkim jednak liczy się pomysł. Projekt nie musi być profesjonalnie przygotowany – wystarczy nam szkic i krótki opis koncepcji autora. Konkurs jest dla osób z fantazją, które najlepiej w projekcie oddadzą Zoom-Zoom i linię designu Mazdy KODO - Dusza ruchu – podkreśla Peter Birtwhistle, główny projektant Mazdy w Europie, honorowy członek jury konkursu.
Zaproszenie do współpracy przy konkursie Zoom-Zoom Mazda Design przyjęli: Maja Ganszyniec, uznana designerka, przewodnicząca jury, wspomniany Peter Birtwhistle – główny projektant Mazdy w Europie, Fryderyk Zyska – laureat nagrody Grand Prix konkursu Zoom-Zoom Mazda Design 2010 oraz przedstawicielki partnera merytorycznego konkursu, Międzynarodowego Festiwalu Designu w Łodzi: Małgorzata Żmijska, manager Festiwalu i Agnieszka Kajper – wybitna projektantka specjalizująca się w designie szkła. Patronem merytorycznym konkursu Mazda Design został Międzynarodowy Festiwal Designu w Łodzi – od lat ekspert w dziedzinie designu w Polsce.
- Nasze jury to w większości eksperci w dziedzinie designu, ale także ludzie uosabiający Zoom-Zoom, czyli radość z życia, dynamizm i energię. Każdy model Mazdy jest projektowany tak, by zapewniać wyjątkową przyjemność podróżowania. Chcemy, aby uczestnicy konkursu poczuli w sobie Zoom-Zoom i pomyśleli jak je wyrazić w projekcie flakonów perfum. Liczymy, że powstanie dużo ciekawych prac – mówi Magdalena Węglewska, dyrektor PR Mazda Motor Poland.
Zapach, wraz z flakonem autorstwa polskiego projektanta, w limitowanej, kolekcjonerskiej edycji trafi jesienią na półki Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce, w warszawskiej Arkadii. „Wybraliśmy tę perfumerię ze względu na nowoczesny design wnętrza, światło, przestrzeń i pozytywną energię miejsca” – dodaje Magdalena Węglewska.
NAGRODY W KONKURSIE ZOOM-ZOOM MAZDA DESIGN:
Nagroda Grand Prix
Realizacja zwycięskiego projektu, roczne stypendium na studiach podyplomowych w zakresie Design Management na wybranej uczelni w Polsce lub nagroda pieniężna 10 000 zł
Zestaw toreb podróżnych Mazda
Nagroda za zajęcie 2. miejsca
4 000 zł oraz nawigacja TomTom
Wyróżnienie Honorowego Członka Jury Petera Birthwhistle (w kategorii projekt z fantazją)
2 000 zł oraz nawigacja TomTom
Nagroda dla najlepiej ocenionego projektu przez internautów
Nawigacja TomTom oraz zestaw toreb podróżnych Mazda
Nagroda dla 3 najbardziej aktywnych internautów
Nawigacja TomTom
lop/