Trwa ładowanie...
08-07-2013 11:52

Wzrost sprzedaży Renault w Polsce

Wzrost sprzedaży Renault w PolsceŹródło: zdjęcie producenta
d4chpks
d4chpks

Pomimo trudnej sytuacji na rodzimym rynku motoryzacyjnym Grupa Renault zanotowała w czerwcu wzrost sprzedaży względem analogicznego miesiąca 2012 r.

W czerwcu globalna sprzedaż samochodów wzrosła o 8 proc., jednak marki Renault i Dacia zanotowały wzrosty na poziomie odpowiednio 24 i 46 proc. Związane jest to przede wszystko z ofensywą modelową, zapoczątkowaną pod koniec 2012 r. wprowadzeniem Nowego Clio. W marcu ofertę poszerzyło Clio Grandtour a w maju - nowy miejski crossover Captur. Warto zaznaczyć, że Clio znalazło się na 5 miejscu wśród najczęściej wybieranych przez Polaków modeli w czerwcu, uplasowało się też na 2 miejscu wśród klientów indywidualnych.

W grupie aut dostawczych do 6 t Renault zajęło w czerwcu 2 pozycję z wynikiem 534 zarejestrowanych samochodów. Największą popularnością cieszył się Master (362 egzemplarze). Pierwsze miejsce w tej kategorii udało się natomiast zdobyć na rynku "dostawczaków" w Europie.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Po rekordowym wzroście w 2012 r. Dacia nadal jest jedną z marek, która stale zwiększa swoją sprzedaż. Aktualnie awansowała w rankingu o dwie pozycje dzięki dobrej sprzedaży Dustera (3 pozycja wśród SUV-ów), odnowionej gamie Sandero i Logan oraz wprowadzeniu nowych modeli - Lodgy, Dokker i Dokker Van.

Czerwiec 2013 r. był rekordowy dla Grupy Renault pod względem udziału w polskim rynku. Wynik to 11,14 proc.

Źródło: Renault

ll/moto.wp.pl

d4chpks
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4chpks
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj