Wzrost sprzedaży Audi w sierpniu o 14,9 proc.
Sprzedaż Audi we wszystkich regionach świata nadal rośnie. W sierpniu była większa w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku o 14,9 proc., osiągając liczbę 108,1 tysięcy sprzedanych aut. Od początku 2012 roku, samochody marki Audi zakupiło 961 tys. klientów, o 12,7 procent więcej niż rok wcześniej.
Przyczyniła się do tego dobra sprzedaż luksusowych limuzyn, a także modeli Audi Q3 i Audi A1 Sportback. Szczególnie duży wzrost Audi zanotowało w Chinach (+24,0 proc.). Sierpień był dla marki również kolejnym rekordowym miesiącem w USA (+13,0 proc.). W Europie, mimo trudnej sytuacji w niektórych krajach europejskich i pomimo zmiany modelowej dotyczącej A3, Audi zanotowało ośmioprocentowy wzrost. Nowa generacja kompaktowego Audi A3 na pierwszych rynkach europejskich pojawiła się pod koniec sierpnia.
Od stycznia do sierpnia, Audi AG zwiększyło obroty w Europie o 3,6 proc., osiągając wielkość 501,9 tys. sprzedanych aut. Dzięki temu, producent po raz pierwszy od ośmiu miesięcy osiągnął na rodzimym kontynencie sprzedaż przekraczającą pół miliona egzemplarzy.