Wyjątkowo niezawodne Mitsubishi
Auta marka Mitsubishi kolejny raz zostały znakomicie ocenione przez uczestników Narodowego Auto Testu 2007 – kompleksowego badania opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich pojazdów, przeprowadzonego przez tygodnik Auto Świat.
Mitsubishi uzyskało najlepszy wynik w ocenie awaryjności aut objętych gwarancją. W rankingu popularności i postrzegania marek Mitsubishi zajęło wysoką 3 pozycję za Volvo i Mercedesem a przed BMW i Audi. Mitsubishi plasuje się w czołówce od 2005 roku, kiedy to test został przeprowadzony po raz pierwszy. To jedno z większych i przez to wiarygodniejszych badań w Polsce – rokrocznie bierze w nim udział prawie 20 000 respondentów.
Narodowy Auto Test jest organizowany od 3 lat a internauci oceniają w nim swoje auta (nie starsze niż 10 lat) odpowiadając na 39 pytań, pogrupowanych w 4 bloki. Od listopada zeszłego roku prawie 20 tys. kierowców wypełniło ankietę. Warto podkreślić, że liczba respondentów - posiadaczy aut Mitsubishi wzrosła w tym roku w porównaniu z rokiem ubiegłym aż trzykrotnie.
Mitsubishi było marką, sklasyfikowano najwyżej w rankingu awaryjności aut objętych gwarancją – aż 72% respondentów nie zgłosiło żadnych usterek w okresie gwarancyjnym. 28% badanych zgłosiło 1-3 usterki. Żaden z badanych kierowców nie zgłosił 4 lub więcej usterek. Tak rewelacyjny wynik potwierdza tylko malejący z roku na rok współczynnik liczby napraw gwarancyjnych w stosunku do rosnącej liczby sprzedanych aut, objętych gwarancją - w 2007 roku zanotowano w Mitsubishi Motors 12% wzrost liczby aut objętych gwarancją przy 8% spadku liczby napraw gwarancyjnych.
Mitsubishi osiągnęło także duży sukces w rankingu najlepiej postrzeganych w Polsce marek plasując się na 3 miejscu – po Volvo i Mercedesie a przed BMW i Audi.
Wśród poruszonych problemów nie zabrakło pytań o zadowolenie z posiadanego samochodu. Zdecydowana większość (96 proc.) kierowców jeżdżących obecnie samochodami marki Mitsubishi zadeklarowało, że ich kolejne auto będzie miało Trzy Diamenty na masce.