Włosko-amerykański sklep
Po raz pierwszy Fiat (właściciel 20% udziałów Chryslera) zdecydował się na wystawianie modeli obu marek pod jednym dachem. Włoski producent zamierza sprzedawać w Paryżu pełną gamę pojazdów (Alfa, Lancia, Maserati i Fiat), Chryslera będzie reprezentował Jeep.
Paryski salon koncernu Fiata położony jest przy Avenue des Champs-Elysees, jednej z najbardziej rozpoznawalnych ulic Paryża. Salon w tak prestiżowym miejscu nie może być tylko zwykłym punktem sprzedaży, tym bardziej że przy tej samej ulicy mają swoje siedziby inne znane marki samochodowe (Citroen, Peugeot, Mercedes, Renault i Toyota) jak i też popularni projektanci i dystrybutorzy dóbr luksusowych (m.in Louis Vuitton i Cartier). Dlatego we wnętrzu placówki, poza klasycznymi elementami salonu samochodowego, znalazło się miejsce na 14 metrową tubę, w której umieszczono poruszające się modele koncernu. Całość ma sprawiać wrażenie kalejdoskopu.
Nie wiadomo jeszcze, czy wspólna sprzedaż Fiata i Jeepa zostanie upowszechniona również w innych salonach włoskiego koncernu. Wiadomo za to, że Fiat chce uczynić z Jeepa najczęściej kupowaną amerykańską markę w Europie.
Źródło: Moto Target