Własny salon i serwis Citroena - styczeń 2002
Własny salon i serwis Citroena, styczeń 2002, laz
Z dużą pompą, w obecności francuskiego ambasadora otworzono nową siedzibę Citroen Polska. Oprócz biura firmy mieści się tam pierwszy w Polsce firmowy salon i serwis. To nowość, bo dotychczas wszystkie salony prowadzone były przez koncesjonariuszy Citroena, popularnie zwanych dealerami.
Z powierzchni blisko dziewięciu tysięcy metrów kwadratowych budynku położonego przy Alei Krakowskiej w Warszawie, prawie połowę przeznaczono na salon sprzedaży i serwis, który świadczyć będzie pełen wachlarz napraw mechanicznych, blacharskich i lakierniczych. Dodatkowo, pięć wydzielonych stanowisk oznaczonych jako Chrono Service, prowadzić będzie szybkie, standardowe naprawy i wymainy akcesoriów. Firmowy salon i serwis posiada największy, poza Centralmym Magazynem umieszczonym w Grodzisku Maz. magazyn części. Skróci to naprawy o czas oczekiwania na części. Dodatkowym atutem ma być samochód zastępczy nz czas naprawy i możliwość sholowania popsutego samochodu.
Obecni na uroczystości koncesjonariusze, zwłaszcza ci warszawscy, mieli dość kwaśne miny. Wiadomo, że salon sprzedaży mogący zaprezentować wszystkie modele jednocześnie i serwis działający pod czujnym okiem centrali może odebrać im lwią część klienteli. Czy tak się stanie na pewno? Trudno powiedzieć. Te salony, w których kierowcy traktowani byli ze szczególną troską, jaką może zapewnić tylko mała firma o rodzinnej atmosferze zapewne nadal będą mieli zagorzałych zwolenników.
...Ale konkurencja wzrośnie!