Wierna jak żona, tylko nowa
W sytuacji gdy aż 45 zagranicznych marek kusi klientów nowoczesnymi modelami samochodów na dynamicznie rozwijającym się rynku rosyjskim, trudno jest zwrócić uwagę konsumentów na produkt, który w swoim najnowszym wcieleniu wyraźnie nawiązuje do auta znanego jeszcze z czasów ZSRR.
Przed takim wyzwaniem stanął właśnie rosyjski GAZ, który promuje na rodzimym rynku przeprojektowaną Wołgę, oferującą nowy silnik 2.4 Chryslera oraz kabinę pasażerską zaprojektowaną przez stylistów ze znanych firm EDAG oraz Hormann Rawema. Rozpoczęta w prasie kampania reklamowa przedstawia mężczyznę, który z uśmiechem mówi: „Wołga - jak żona. Tylko nowa!”
Jak przyznają przedstawiciele GAZ, grupę docelową stanowią przede wszystkim mężczyźni w wieku ponad 35 lat, którzy znają się na motoryzacji i spędzają dużo czasu przy swoim aucie.
Godny podkreślenia jest fakt, że GAZ nie zamierzają stosować podobnej strategii przy promocji modelu Siber, który bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach z rynku amerykańskiego i pojawi się w rosyjskich salonach dealerskich wiosną przyszłego roku. „Siber to auto na poziomie europejskim, amerykańskim - podkreślają szefowie rosyjskiego koncernu.