Wakacyjny sukces Mazdy w Europie
W lipcu i sierpniu Mazda odnotowała największy wzrost wśród marek o dużej skali produkcji aut. Motorem napędowym dalszego poprawiania wyników ma być nowa Mazda3.
Jednostkowa sprzedaż Mazdy wzrosła w lipcu i sierpniu o 31,1 proc. względem analogicznego okresu 2012 r. Dzięki temu Mazda stała się jedną z niewielu marek samochodów, które tego lata odnotowały wzrost na rynku europejskim, pogrążonym od sześciu lat z rzędu w recesji.
Sprzedaż Mazdy w Europie od początku roku do końca sierpnia wyniosła 97 025 samochodów (wzrost o 11 proc.), zaś udział w rynku podniósł się do 1,2 proc. od początku br. i do 1,4 proc. w sierpniu - w tych samych okresach 2012 r. wynosił on 1 proc. Za sukcesem stoją przede wszystkim modele CX5 oraz nowa Mazda6.
Źródło: Mazda
ll/moto.wp.pl