VW Golf ze "Złotą Kierownicą 2013"
Volkswagen Golf zdobył jedno z najważniejszych wyróżnień motoryzacyjnych roku - "Złotą Kierownicę 2013". Wyróżniona została również kampania reklamowa poprzedzająca wprowadzenie modelu na rynek.
Nagroda przyznawana jest przez Auto Bild i Bild Am Sonntag najlepszym motoryzacyjnym nowościom roku. W tym roku odbyła się jej 38. edycja. O przyznaniu zadecydowało 200 000 czytelników oraz jury składające się z dziennikarzy motoryzacyjnych, inżynierów, kierowców sportowych, designerów i sławnych osób. Golf pokonał konkurentów w kategorii małych i kompaktowych samochodów.
- To ponowne wyróżnienie jest dla nas motywacją i jednocześnie potwierdzeniem. Golf jest i pozostaje bestsellerem wyprodukowanym dotychczas w ponad 30 mln egzemplarzy. Jesteśmy pewni, że dzięki bogatej ofercie jednostek napędowych i wariantów nadwozia model ten także w następnych latach będzie doskonale przygotowany na potrzeby rynku - powiedział podczas odbierania nagrody członek zarządu VW, dr Heinz-Jakob Neuser.
Na gali wręczono także "Złotą Kierownicę dla Reklamy". Otrzymała ją kampania Volkswagena "Golf. Das Auto.". Proces wyboru przebiegał wieloetapowo poprzez publiczne głosowanie internetowej oraz ocenę 11-osobowego jury, w skład którego weszli przedstawiciele branży reklamowej, agencji medialnych oraz instytucji specjalizujących się w badaniu rynku.
Oprócz wymienionej Złotej Kierownicy, siódma generacja Golfa zdobyła już liczne inne wyróżnienia, w tym dwa najważniejsze - "Car of the Year 2013" i "World Car of the Year 2013".
Źródło: Volkswagen
ll/moto.wp.pl