VW Golf i inne modele na targach w Paryżu
W centrum uwagi targowego stoiska Volkswagena na Paryskim Salonie Samochodowym będzie nowy Golf. Stoisko nazwane „Volkswagen Hyperdrive” to duża, interaktywna scena przedstawiająca samochód przy użyciu projekcji filmowych, inscenizacji świetlnych i interakcji z widzami. Obok nowego Golfa, prezentowanego w różnych liniach wyposażenia, Volkswagen przedstawi na 2763 metrach kwadratowych, między innymi różne warianty modeli up!, CC, Beetle oraz modele R-Line.
- Tegorocznym stoiskiem na targach w Paryżu chcemy udowodnić nasz emocjonalny stosunek do klienta i samochodu, a jednocześnie optymalnie przybliżyć oglądającym nowego Golfa - wyjaśnił Giovanni Perosino, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji marki Volkswagen. - W tym celu architektura naszej wystawy, eksponaty i komunikacja podążają nowymi drogami.
Sercem prezentacji targowej jest tak zwany „Feature Lab” - interaktywna płaszczyzna o długości 30 metrów, będąca połączeniem realnej i multimedialnej prezentacji samochodu. Dzięki technologii laserowo-radarowej goście targowi będą mogli, jak na ogromnym tablecie, indywidualnie obejrzeć innowacje produktu. Całe stoisko ma wyglądem nawiązywać
sj