Trwa ładowanie...
06-07-2011 11:04

Volkswagen nagrodzony w Cannes

Volkswagen nagrodzony w CannesŹródło: zdjęcie producenta
d2wxmop
d2wxmop

Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen był zdecydowanym zwycięzcą: łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym trafiły do największego europejskiego producenta samochodów.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue". Spot telewizyjny "The Force" prezentujący amerykańską wersję Passata, który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.

To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy wyjaśnił Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen. - Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach.

Po wynikach sprzedaży i ciągłych sukcesach Volkswagena można powiedzieć, że "reklama dźwignią handlu". Filmy, które podobają się potencjalnym klientom, ale zostały też docenione przez profesjonalne jury zdecydowanie pomagają w sprzedaży samochodów.

sj

d2wxmop
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2wxmop
Więcej tematów