Trwa ładowanie...
06-07-2011 11:04

Volkswagen nagrodzony w Cannes

Volkswagen nagrodzony w CannesŹródło: zdjęcie producenta
d258bat
d258bat

Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen był zdecydowanym zwycięzcą: łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym trafiły do największego europejskiego producenta samochodów.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue". Spot telewizyjny "The Force" prezentujący amerykańską wersję Passata, który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.

To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy wyjaśnił Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen. - Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach.

Po wynikach sprzedaży i ciągłych sukcesach Volkswagena można powiedzieć, że "reklama dźwignią handlu". Filmy, które podobają się potencjalnym klientom, ale zostały też docenione przez profesjonalne jury zdecydowanie pomagają w sprzedaży samochodów.

sj

d258bat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d258bat
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj