Volkswagen nagrodzony w Cannes
Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen był zdecydowanym zwycięzcą: łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym trafiły do największego europejskiego producenta samochodów.
Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue". Spot telewizyjny "The Force" prezentujący amerykańską wersję Passata, który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.
To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy wyjaśnił Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen. - Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach.
Po wynikach sprzedaży i ciągłych sukcesach Volkswagena można powiedzieć, że "reklama dźwignią handlu". Filmy, które podobają się potencjalnym klientom, ale zostały też docenione przez profesjonalne jury zdecydowanie pomagają w sprzedaży samochodów.
sj