Volkswagen Golf Variant 2,0 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

/ 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

10 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

11 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

12 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

13 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

14 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

15 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

16 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

17 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

18 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

19 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

20 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

21 / 21V(W)ariant wakacyjny

Obraz
© Piotr Mokwiński

Lato co prawda już dobiega końca, ale producenci z grupy VAG nie przestają zalewać rynku premierowymi odsłonami kompaktów z przepastnym bagażnikiem. Skoda Octavia i Volkswagen Golf już znajdują się w cennikach. Wkrótce do oferty dołączy powracający na polski rynek Seat Leon. Niedawno mieliśmy też okazję poznać bliżej Toyotę Auris w rodzinnym opakowaniu, a na najbliższych targach we Frankfurcie zobaczymy Hondę Civic w wersji Combi. Okres wakacyjny sprzyja decyzjom kupna tego typu samochodów, więc postanowiliśmy przekonać się na własnej skórze, jak sprawdzi się bestsellerowy Golf z 605-litrowym bagażnikiem.

Historia Varianta sięga początku lat 90., kiedy niemiecki producent włączył do oferty trzecią generację z rodzinnym nadwoziem. Co ciekawe, koncern długo wstrzymywał się z prezentacją takiej wersji nadwoziowej w stosunku do swoich konkurentów, którzy znacznie wcześniej sprzedawali chociażby Opla Kadetta. Widząc duży potencjał rodzinnej odmiany, VAG ochoczo zabrał się do pracy i każdą kolejną generację przedstawiał już w kilku wariantach nadwoziowych. Najwięcej kontrowersji wywołała piąta i szósta generacja, której brakowało ostatecznego szlifu designerskiego, przez co wielu klientów kręciło z przekąsem głową.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy