Trwa ładowanie...
11 października 2005, 09:57

Upudrowany nosek Alfy 147

Upudrowany nosek Alfy 147
d1rs00a
d1rs00a

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8144/147-2005-01.jpg',600,440) ) |
| --- | Kiedy kobieta chce szybko i bez większej fatygi poprawić urodę, poddaje się zabiegowi tzw. pudrowania noska. Czynność taka przynosi zazwyczaj efekt słabo zauważalny, bo w istocie jest zabiegiem raczej psychologicznym. Taką właśnie Alfę Romeo 147 z upudrowanym noskiem pokazuje producent podczas trwających właśnie w Paryżu targów motoryzacyjnych.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8144/147-2005-02.jpg',600,336) ) |
| --- | Jeśli chodzi o poprawianie urody Alfy 147, to... zabieg to czysto kokieteryjny, ba nawet najwięksi krytykanci włoskich samochodów bez protestu przyznają, że 147-ka jest po prostu piękna. Zamierzony zabieg powiódł się jednak nie tylko jako chwyt psychologiczny, bo odnowiona 147-ka wygląda teraz rzeczywiście lepiej. Powiększony, zgodnie z nową stylistyka marki, gril wygląda bardzo efektownie. Auto zyskało przy tym na dynamicznym wyglądzie, bo położenie tego grila optycznie obniżono. Z boku zmian nie ma żadnych, a z tyłu ograniczono się do nieznacznej korekty lamp, które teraz mają bardziej trójkątny kształt. Wewnątrz nie zmieniano już niczego, poza przygotowaniem nowych dwukolorowych zestawień tkanin tapicerskich o różnych odcieniach czerni i szarości.

d1rs00a

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8144/147-2005-03.jpg',600,445) ) |
| --- | Tak jak i do tej pory, Alfa Romeo 147 oferowana jest z jednym z sześciu silników: trzech benzynowych i trzech diesli. W benzynowych silników nic się nie zmienia i nadal wybierać można między 1.6 Twin Spark w wersji 105 lub 120 konnej, albo 2.0 Twin Spark o mocy 150 KM. Wśród trzech diesli dwa słabsze pozostają bez zmian, ale ten najmocniejszy będzie teraz jeszcze mocniejszy. Otóż bowiem silnik 1.9 JTD Multijet, zamiast 140 KM, rozwijać będzie moc maksymalną 150 KM. Zmiana może nie rewolucyjna, ale w pełni obrazująca dokonania Włochów w wymyślonej przez nich technologii common-rail. Nowa Alfa Romeo 147 będzie też mogła być wyposażona w unowocześnioną, zautomatyzowaną manualną skrzynię biegów Selespeed. Zmiany, których istoty piszący te słowa nie był w stanie dociec, doprowadziły ponoć w uproszczeniu obsługi tej skrzyni. ...czy jednak zmieniono skrzynię, czy tylko jej interfejs – nie wiadomo. Wersja z najsilniejszym dieslem będzie oferowana standardowo z bardziej komfortowym zawieszeniem, dostępnym w
innych wersjach jako opcja.

Tak czy inaczej, producent zabieg „pudrowania noska” przeprowadził umiejętnie. Nie tylko bowiem zwrócił uwagę na urodę swego auta przyćmiona nieco efektownymi premierami, od których w Paryżu az się roi, ale i... rzeczywiście poprawił jeszcze wygląd i tak przecież pięknej 147-ki

d1rs00a
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rs00a
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj