Trwa ładowanie...
d6y8xdh
17-10-2014 11:35

Toyota ponownie najcenniejszą marką motoryzacyjną świata

d6y8xdh
d6y8xdh

Po raz 11 z rzędu Toyota została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand. Drugie miejsce zajął Mercedes a trzecie - BMW.

Wartość Toyoty względem zeszłorocznego badania wzrosła o 20 proc., dzięki czemu udało się awansować na liście najbardziej wartościowych marek wszystkich branż z 10 na 8 miejsce. Pierwsze trzy pozycje rankingu zajmują Apple, Google i Coca-Cola.

Tak wysokie miejsce Japończyków jest zasługą jej postrzegania przez inne podmioty jako stabilną, solidną i wiarygodną. Wpływ na to ma też najwyższa wśród wszystkich producentów globalna sprzedaż pojazdów.

Analitycy Interbrand docenili Toyotę za dalekowzroczność i nieustanne poszukiwanie innowacji. Wymienić tutaj trzeba przede wszystkim rozwój technologii hybrydowej oraz auta napędzanego ogniwami paliwowymi, który niebawem pojawi się na rynku.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj