Toyota: Nietypowa akcja w Polsce. Szansa dla młodych
Polski odział Toyoty organizuje konkurs skierowany do studentów. Zwycięzcy będą uczestniczyli w tworzeniu strategii wprowadzenia na polski rynek nowości marki - miejskiego Aygo.
Zapisy do "Toyota Marketing Challenge" trwają przez 2 tygodnie, od 19 lutego do 4 marca i należy ich dokonywać za pośrednictwem strony internetowej konkursu. Tam też znajdą się zadania dla uczestników oraz szczegółowy regulamin. Do konkursu należy zgłaszać się w 3-osobowych drużynach, dla których przewidziano 33 miejsca. O kwalifikacji decyduje kolejność zgłoszeń.
- Szukamy inspirujących osobowości, które wniosą świeżą energię do zespołu. Ludzi zarażających tysiącem ciekawych pomysłów na minutę, ale też z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi - mówi prezydent Toyota Motor Poland i przewodniczący jury, Jacek Pawlak. Konkurs przeznaczony jest dla 3-osobowych drużyn, ponieważ również brana jest pod uwagę umiejętność pracy w zespole. Cały zwycięski team zasili zespół odpowiadający za wprowadzenie w 2014 r. nowego modelu Toyoty na polski rynek.
W jury konkursu, oprócz przedstawicieli koncernu, zasiadają też pracownicy współpracującej z marką od blisko 10 lat agencji reklamowej Clos Brothers. Inicjatywa jest pierwszą częścią szeroko zakrojonej, niestandardowej kampanii reklamowej skierowanej do grupy młodych odbiorców wokół modelu, którego premiera nastąpi w marcu podczas genewskiego Salonu Samochodowego.
Źródło: Toyota
ll/moto.wp.pl