Trwa ładowanie...
d1r6u3p
20-02-2014 14:16

Toyota: Nietypowa akcja w Polsce. Szansa dla młodych

d1r6u3p
d1r6u3p

Polski odział Toyoty organizuje konkurs skierowany do studentów. Zwycięzcy będą uczestniczyli w tworzeniu strategii wprowadzenia na polski rynek nowości marki - miejskiego Aygo.

Zapisy do "Toyota Marketing Challenge" trwają przez 2 tygodnie, od 19 lutego do 4 marca i należy ich dokonywać za pośrednictwem strony internetowej konkursu. Tam też znajdą się zadania dla uczestników oraz szczegółowy regulamin. Do konkursu należy zgłaszać się w 3-osobowych drużynach, dla których przewidziano 33 miejsca. O kwalifikacji decyduje kolejność zgłoszeń.

- Szukamy inspirujących osobowości, które wniosą świeżą energię do zespołu. Ludzi zarażających tysiącem ciekawych pomysłów na minutę, ale też z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi - mówi prezydent Toyota Motor Poland i przewodniczący jury, Jacek Pawlak. Konkurs przeznaczony jest dla 3-osobowych drużyn, ponieważ również brana jest pod uwagę umiejętność pracy w zespole. Cały zwycięski team zasili zespół odpowiadający za wprowadzenie w 2014 r. nowego modelu Toyoty na polski rynek.

W jury konkursu, oprócz przedstawicieli koncernu, zasiadają też pracownicy współpracującej z marką od blisko 10 lat agencji reklamowej Clos Brothers. Inicjatywa jest pierwszą częścią szeroko zakrojonej, niestandardowej kampanii reklamowej skierowanej do grupy młodych odbiorców wokół modelu, którego premiera nastąpi w marcu podczas genewskiego Salonu Samochodowego.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d1r6u3p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1r6u3p
Więcej tematów