Trwa ładowanie...

Toyota najczęściej wybieraną marką przez polskich klientów indywidualnych

Toyota najczęściej wybieraną marką przez polskich klientów indywidualnychŹródło: zdjęcie producenta
d4n7o0d
d4n7o0d

Z najnowszego opracowania Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar wynika, że w 2014 r. polscy klienci indywidualni najczęściej kupowali modele Toyoty.

Metodologia przyjęta przez Instytut uwzględnia tylko te pojazdy, które faktycznie zostały kupione przez Polaków. „Należy brać pod uwagę tylko te auta, które zostały zarejestrowane w kraju, fizycznie się w nim znajdują i są w nim eksploatowane. Pojazdy, które wkrótce po rejestracji wyjechały w ramach tzw. reeksportu nie powinny być wliczane przy określaniu miejsca poszczególnych marek na liście rankingowej krajowych aut” - czytamy w komunikacie Samar.

Z raportu wynika, że klienci indywidualni w Polsce najczęściej wybierali Toyoty (12 492 sztuki), zaś tuż za nimi uplasowały się samochody Skody (12 345) i Opla (11 366). Pierwszą piątkę zamykają Volkswagen (10 610) oraz Kia (9 037). Na dalszych miejscach znajdują się Hyundai (6 784 egzemplarze), Ford (6 784), Renault (6 338), Nissan (5 549) i Citroen (5 097).

Przedstawiciele Toyoty podkreślają, że tak dobre wyniki są zasługą najmłodszej gamy modelowej na rynku oraz wysokich pozycji w niezależnych raportów awaryjności.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d4n7o0d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4n7o0d
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj