Trwa ładowanie...

Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną świata

Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną świataŹródło: zdjęcie producenta
d1wuq1e
d1wuq1e

Toyota od lat ma najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. W tym roku nie było inaczej.

Japoński koncern zajął pierwsze miejsce wśród producentów samochodów w badaniu Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2015. Co istotne, znalazła się ona w czołówce „generalki”, obejmującej firmy z różnych sektorów.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Z opracowania wynika, że marka Toyota w 2015 r. jest warta 35,017 mld dolarów. Na kolejnych miejscach wśród motomarek znalazły się BMW (33,079 mld), Volkswagen (31,025 mld), Mercedes-Benz (27,328 mld), Honda (22,424 mld), Ford (20,315 mld), Hyundai (19,357 mld), Nissan (18,085 mld), Audi (9,591 mld) oraz Renault (7,849 mld).

Przedstawiciele Toyoty są zdania, że na tak dobry wynik wpływ miała jej innowacyjność oraz jakość i bezawaryjność produkowanych przez nią samochodów.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d1wuq1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wuq1e
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj