Toyota liderem polskiego rynku flotowego. Takiej oferty nie ma żadna marka!
Z czym kojarzy się Toyota? Przede wszystkim z wysokiej jakości wykonaniem, bezawaryjnością oraz ekonomiczną i ekologiczną jazdą. Właśnie dlatego japońska marka po raz kolejny jest liderem na polskim rynku sprzedaży nowych samochodów i cieszy się ogromnym zaufaniem wśród firm, gdzie niezawodność i wysokie standardy obsługi są stawiane na pierwszym miejscu.
Według raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, od 1 stycznia do końca października zarejestrowano 75 658 samochodów marki Toyota, co oznacza udział w rynku na poziomie aż 19,34 proc. Z tej liczby aż 52 926 samochodów trafiło do firm. To o 28,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022 r.
Numer 1 w Polsce
Toyota Corolla jest najpopularniejszym autem osobowym w Polsce. Od początku roku do końca października na polskie drogi wyjechało 21 216 egzemplarzy tego modelu w różnych wersjach nadwozia – sedan, hatchback i kombi. Do firm trafiły 18 292 szt. Na najniższym stopniu podium znalazł się Yaris z wynikiem 12 034 egzemplarzy, a w pierwszej dziesiątce są jeszcze Yaris Cross, Toyota C-HR i RAV4.
Toyota oferuje kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. W nowej strategii marki dla firm wzmocniono ofertę dla najważniejszych modeli flotowych, w tym samochodów z napędami hybrydowymi. Zwiększona dostępność pojazdów pozwala na szybką realizację zamówień. Toyota traktuje firmy jako swoich partnerów biznesowych, dlatego warunki zakupu i finansowania auta są dostosowywane do rodzaju działalności. Dzięki pełnej dostępności gamy modelowej, także z programu Toyota Professional, firmy mogą liczyć na rozwiązania skrojone na miarę.
– Dzięki zaufaniu naszych klientów, którzy chcą mieć w swoich flotach nowoczesne, oszczędne i niskoemisyjne samochody, jesteśmy liderem w Polsce. Bardzo uważnie analizujemy rynek i dokładamy wszelkich starań, by zaproponować naszym partnerom jak najlepsze rozwiązania. Błyskawicznie odpowiadamy na potrzeby klientów, dlatego wprowadzamy nową odsłonę programu. Pełna dostępność aut, szybka realizacja zamówień oraz gwarancja warunków to jego najważniejsze założenia – mówi Mirosław Sochacki, Corporate Sales Senior Manager w Toyota Central Europe.
Zjeść ciastko i mieć ciastko
Oprócz szerokiej gamy modeli Toyota oferuje też nowoczesne formy finansowania. Tradycjonaliści mogą skorzystać z oferty klasycznego kredytu lub leasingu, ale program KINTO ONE oferuje o wiele więcej ciekawych rozwiązań. Dzięki nim można wygodnie użytkować samochód bez myślenia o kosztach serwisu, ubezpieczenia i wymiany opon oraz o spadku wartości pojazdu wraz z wiekiem i rosnącym przebiegiem.
To właśnie zapewnia program wynajmu długoterminowego KINTO ONE. Firma zyskuje stałe miesięczne koszty użytkowania, które zawierają pełną opiekę własną. Dzięki temu łatwiej zaplanować roczny budżet i przeznaczyć więcej środków na rozwój działalności. Z tej formy finansowania można skorzystać, planując zakup już trzech samochodów. Program jest dostępny już na trzecie auto zamawiane w ciągu trzech ostatnich lat.
Leasing niższych rat to dopasowana oferta z ratą nawet o 50 proc. niższą w porównaniu do standardowego leasingu. Tu również w racie są zawarte takie elementy jak pełna obsługa serwisowa, ubezpieczenie, wymiana i przechowywanie opon, opieka assistance oraz auto zastępcze na wypadek wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń. Dla dużych firm Toyota oferuje zarządzanie flotą, które obejmuje m.in. centralne zarządzanie procesami obsługi napraw w Autoryzowanych Stacjach Obsługi Toyoty.
Komfort i bezpieczeństwo
Atrakcyjna oferta to nie wszystko, ponieważ Toyota wie, jak zadbać o komfort swoich partnerów. Dlatego w każdym salonie są doradcy flotowi i park samochodów testowych przeznaczonych specjalnie dla klientów flotowych. Jazdy testowe mogą trwać nawet kilka dni, żeby pozwolić potencjalnym nabywcom wybrać odpowiedni model. Toyota wie, jak ważne jest zapewnienie ciągłości działania i bezpieczeństwa wszystkich osób pracujących w firmach, dlatego proponuje również udział w Akademii Jazdy Toyoty i Lexusa, dzięki którym kierowcy mogą lepiej poznać swoje samochody i bezpiecznie zadbać o rozwój działalności.
WP Moto na: