Trwa ładowanie...
02-06-2014 10:23

Toyota: jest warta prawie 30 mld USD

Toyota: jest warta prawie 30 mld USDŹródło: Toyota
d1n48ni
d1n48ni

Po raz drugi z rzędu Toyota została uznana za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną na świecie. Znów zwyciężyła w rankingu "Top 100 Most Valuable Global Brands 2014" prowadzonym przez Millward Brown. Japoński producent nie tylko przewodzi w zestawieniu, ale wyraźnie powiększą swoją przewagę nad kolejnymi markami (BMW i Mercedes)
. Marka Toyota została wyceniona na 29,6 mld USD, czyli aż o 21 proc. więcej niż przed rokiem.

Na dziewięć edycji raportu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, Toyota okazywała się najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie aż siedmiokrotnie. Dalszy wzrost wartości marki Toyota w 2014 roku jest potwierdzeniem pozycji, jaką koncern utrzymuje na światowych rynkach nie tylko w zakresie liczby wyprodukowanych i sprzedanych samochodów, ale także najwyższej pozycji wizerunkowej.

Eksperci Millward Brown wyróżnili trzy kluczowe obszary, które pozwoliły Toyocie powiększyć przewagę nad pozostałymi firmami, a jednocześnie okazują się kluczowe w postrzeganiu samochodów przez klientów: technologia, bezpieczeństwo i zaufanie do marki.

mw, moto.wp.pl

d1n48ni
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n48ni
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj