Trwa ładowanie...
09-03-2015 15:32

Toyota chce zostać numerem jeden w Polsce

d2xqs7l
d2xqs7l

Toyota jest największym producentem samochodów na świecie, a zawdzięcza to sukcesom na rodzimym japońskim rynku, ale także w Australii czy USA. Jednak w konserwatywnej Europie, gdzie klienci najchętniej wybierają właśnie auta firm ze Starego Kontynentu, sytuacja wygląda nieco inaczej.

Również w Polsce Toyota chce zostać rynkowym liderem. Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland, zauważa, że przewagą japońskiej marki nad konkurencją jest niska awaryjność, a co za tym idzie, również mniejszy spadek wartości. – Wielu klientów już nie podchodzi do zakupu samochodu patrząc tylko na cenę, ale zwraca uwagę za ile auto kupuje i za ile będzie je można po jakimś czasie sprzedać – tłumaczy Pawlak.

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj