Trwa ładowanie...
5 kwietnia 2013, 16:12

Toyota Auris liderem polskiego rynku w marcu 2013 roku

Toyota Auris liderem polskiego rynku w marcu 2013 rokuŹródło: Marek Wieliński
do873y7
do873y7

W marcu 2013 roku Toyota Auris, z wynikiem 797 zarejestrowanych egzemplarzy, była najczęściej wybieranym samochodem w Polsce. Trzeci na polskim rynku w marcu był Yaris, z liczbą 771 zarejestrowanych pojazdów. Toyota z łączną liczbą 2406 zarejestrowanych samochodów umacnia się na 3. miejscu w rankingu rejestracji nowych samochodów w Polsce, przewodząc w rankingu rejestracji przez klientów indywidualnych.

Wynik Aurisa w marcu jest efektem ofensywy modelowej, jaką Toyota od początku roku przeprowadza w segmencie kompaktów. W styczniu zadebiutowała nowa generacja Aurisa, która spotkała się ze znakomitym przyjęciem klientów. Od początku roku oferowany jest także Auris Classic, czyli model poprzedniej generacji, umożliwiający zakup auta kompaktowego Toyoty w atrakcyjnej cenie (od 49 900 zł).

W kwietniu do oferty samochodów kompaktowych dołączy hybrydowa wersja Aurisa, o zużyciu paliwa w mieście na poziomie 3,7 l/100 km. Premiera Aurisa Hybrid odbędzie się w polskich salonach Toyoty w dniach 13-14 kwietnia.

Marzec był także pierwszym miesiącem obecności rynkowej nowej generacji Toyoty RAV4. W ciągu trzech tygodni po premierze zebranych zostało rekordowe 585 zamówień na ten model, co zwiastuje dobry wynik w kwietniu. W marcu Toyota wygrała również ranking rejestracji nowych samochodów przez klientów indywidualnych. Łącznie zarejestrowali oni 1181 samochodów Toyoty, co daje przewagę ponad 150 sztuk nad drugą w rankingu Skodą.

sj, moto.wp.pl

do873y7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
do873y7
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj