Suzuki Recursion
Pierwszym debiutantem będzie kompaktowy crossover Crosshiker, który połączy nowoczesną stylistykę z niską masą (810 kg). Pojazd jest rozwinięciem konceptu Regina/G70, który był prezentowany podczas salonu w Tokio 2 lata temu. Crosshiker posiada 3-cylindrowy silnik o pojemności 1 l, który zoptymalizowano pod kątem ochrony środowiska.
Kolejna nowość to X-LANDER, hybryda przeznaczona zarówno do jazdy w mieście, jak i poruszania się w terenie. Powstały w oparciu o model Jimny samochód wyposażono w napęd na 4 koła, silnik 1,3 oraz nowo zaprojektowaną, manualną skrzynię biegów. W trudnych warunkach terenowych ma sobie poradzić też crossover HUSTLER, cechujący się stylistyką i detalami charakterystycznymi dla SUV-ów. Suzuki przygotowało też odmianę coupe, o bardziej sportowej sylwetce.
Podczas tokijskiej imprezy na stoisku Suzuki pojawią się również motocykle. Pierwszym z nich jest koncepcyjny model Recursion, który ma zachowywać równowagę pomiędzy osiągami typowymi dla maszyn o dużych pojemnościach z łatwością jeżdżenia i niskim spalaniem motocykli o średnich pojemnościach. Recursion napędza nowy, chłodzony cieczą 2-cylindrowy silnik o pojemności 588 cm sześc. z turbo. Inną jednośladową nowością marki jest elektryczny EXTRIGGER z silnikiem znanym ze skutera e-Let`s. Posiada on elementy typowe dla większych motocykli, m. in. aluminiową ramę, odwrócony przedni widelec oraz przedni i tylny hamulec tarczowy.