Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo
RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.
Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.
Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.