Trwa ładowanie...

TEST: INFINITI G 37x GT Premium - Sportowy sedan

TEST: INFINITI G 37x GT Premium - Sportowy sedanŹródło: Marek Wieliński
d4kq21q
d4kq21q

Nieprzeciętnie sportowy sedan. Tak Infiniti reklamuje w Polsce swój model G. Czy nie jest to aby lekka przesada? Za chwilę się o tym przekonamy, poznając wersję G 37 X GT Premium, która ma być alternatywą dla wszechobecnych, do znudzenia popularnych i opatrzonych, niemieckich modeli klasy wyższej średniej. Główni konkurenci? Mercedes, BMW i Audi oraz oczywiście japoński Lexus.

Jak jeździ Infiniti G 37x GT Premium? Zobacz nasz test wideo

"TEST: INFINITI G 37x GT Premium - Dane Techniczne" - DANE TECHNICZNE

Typ silnika "Benzynowy, V6"
Pojemność silnika cm3 "3 696"
Moc KM / przy obr./min "320 / 7 000"
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. "360 / 5 200"
Skrzynia biegów "7-biegowa, automatyczna"
Prędkość maksymalna km/h "240"
Przyspieszenie (0-100 km/h) s "6,0"
Zużycie paliwa:
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) "15,7 / 8,2 / 11,0"
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) "15,1 - 20,0 / 10,0 / 14,9"
Pojemność bagażnika min./max. / l "450"
Wymiary (dł./szer./wys.) mm "4 775 / 1 770 / 1 470"
Cena wersji podstawowej w zł "186 012"
Cena testowanego modelu w zł "od 225 039"
Plusy null
Minusy null
d4kq21q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4kq21q
Więcej tematów