Nieprzeciętnie sportowy sedan. Tak Infiniti reklamuje w Polsce swój model G. Czy nie jest to aby lekka przesada? Za chwilę się o tym przekonamy, poznając wersję G 37 X GT Premium, która ma być alternatywą dla wszechobecnych, do znudzenia popularnych i opatrzonych, niemieckich modeli klasy wyższej średniej. Główni konkurenci? Mercedes, BMW i Audi oraz oczywiście japoński Lexus.
Jak jeździ Infiniti G 37x GT Premium? Zobacz nasz test wideo
"TEST: INFINITI G 37x GT Premium - Dane Techniczne" - DANE TECHNICZNE
Typ silnika | "Benzynowy, V6" |
Pojemność silnika cm3 | "3 696" |
Moc KM / przy obr./min | "320 / 7 000" |
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. | "360 / 5 200" |
Skrzynia biegów | "7-biegowa, automatyczna" |
Prędkość maksymalna km/h | "240" |
Przyspieszenie (0-100 km/h) s | "6,0" |
Zużycie paliwa: | |
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) | "15,7 / 8,2 / 11,0" |
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) | "15,1 - 20,0 / 10,0 / 14,9" |
Pojemność bagażnika min./max. / l | "450" |
Wymiary (dł./szer./wys.) mm | "4 775 / 1 770 / 1 470" |
Cena wersji podstawowej w zł | "186 012" |
Cena testowanego modelu w zł | "od 225 039" |
Plusy | null |
Minusy | null |