Trwa ładowanie...
wiadomości

Te Ople Polacy wybierają najchętniej

Share
Te Ople Polacy wybierają najchętniej
Źródło: zdjęcie producenta
d4ceza0

Opel zakończył rok 2014 świetnym wynikiem sprzedaży, konsekwentnie utrzymując pozycję lidera wzrostów wśród czołowych graczy na polskim rynku. W ciągu całego roku sprzedanych zostało w Polsce aż 28 038 nowych Opli, co oznacza ponad 41 proc. wzrostu, czyli aż 8 180 sztuk w porównaniu do 2013 roku (19 858 samochodów).

Jakie modele i silniki najchętniej wybierali polscy klienci Opla? Który rodzaj nadwozia cieszył się największym powodzeniem? Jakie kolory dominowały w garażach nowych właścicieli Opli w Polsce? Aby odpowiedzieć na te pytania, przejrzeliśmy całą gamę modelową samochodów osobowych Opla sprzedanych w 2014 roku, od modnego Adama do rodzinnej Zafiry.

Niekwestionowanym przebojem Opla w 2014 roku, zarówno na rynku klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców, była Astra, która znalazła aż 8 798 nabywców. Na polskie drogi w ubiegłym roku wyjechało najwięcej Astr z nadwoziem typu hatchback, ze 115-konnym silnikiem o pojemności 1.6 litra. Klienci najczęściej wybierali to auto w kolorze brązowy Mahogany. Ten robiący furorę kolor to elegancki perłowy lakier o ciemnym, zbliżonym do czerni, odcieniu brązu.

d4ceza0

Kolejne miejsce na liście najpopularniejszych modeli w gamie Opla zajmuje miejska Corsa, której w minionym roku sprzedano 7 160 egzemplarzy. Był to również najchętniej wybierany przez klientów indywidualnych samochód ze wszystkich oferowanych na polskim rynku. Największym powodzeniem cieszyła się wersja 5-drzwiowa z silnikiem o mocy 85 KM i pojemności 1.2 litra. Klienci najczęściej decydowali się na auta w złoto-beżowym metalicznym kolorze o nazwie Pepperdust.

Trzecie miejsce na podium zajęła Insignia z wynikiem sprzedaży na poziomie 4 092 sztuki. Z salonów Opla wyjechało najwięcej aut z nadwoziem typy hatchback. Najbardziej popularnym silnikiem był 2-litrowy diesel o mocy 163 KM. Najczęściej wybieranym kolorem dla Insignii jest niezmiennie elegancki czarny metalik, o odcieniu Carbon Flash.

Wśród klientów indywidualnych dużym powodzeniem cieszyły się również minivan Meriva i kompaktowy SUV Mokka, których sprzedaż w 2014 roku wyniosła odpowiednio 1 515 i 2 647 sztuk. Polscy klienci upodobali sobie Merivę z silnikiem 1.4 o mocy 100 KM, faworytem wśród kolorów okazał się znów złoto-beżowy Pepperdust. Najczęściej wyjeżdzającą z polskich salonów Opla Mokką była wersja 115-konna, z silnikiem o pojemności 1.6 w brązowym kolorze Mahogany.

Źródło: Opel

mp/moto.wp.pl

d4ceza0

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ceza0
d4ceza0
Więcej tematów