Te auta sprzedasz najlepiej
None
Klasa Mini
Pośród najmniejszych aut, najlepszą inwestycją okazuje się tyski Fiat o oznaczeniu 500. Auto po przejechaniu 60 tys. km pozostanie mu 65,5 proc. pierwotnej ceny. Dalsze miejsca zajęły Smart ForTwo oraz Toyota Aygo 1.0, które zachowały odpowiednio 62 i 60 proc. swojej ceny
Samochody małe
W tej klasie najwyższą wartość rezydualną zachowuje MINI Cooper. Po pokonaniu 60 tys. km auto utrzyma 67 proc. swojej wartości. Kolejne miejsca to Opel Corsa - 63,54 proc.; Seat Ibiza SC 1.4 - 62 proc.
Małe kabriolety i roadstery
W tej klasie najwyższą wartość rezydualną zachowuje MINI Cooper Cabrio. Po 60 tys. km auto zachowa 70 proc. swojej wartości. Kolejne miejsca zajęły Audi A3 1.6 - 67 proc. i Peugeot 207CC - 65 proc.
Kompakty
Pośród wszystkich kompaktów najlepiej swoją wartość trzyma Volkswagen Scirocco 1.4 TSI. Po przejechaniu 60 tys. km auto traci 44 proc. swojej wartości. Na kolejnych miejscach znajdują się Mercedes CLC 200 CDI - 63 proc. oraz Peugeot 308 SW 1.6 HDI - 62 proc.
Mikrovany
Pośród najmniejszych vanów najlepiej swoją wartość trzyma Skoda Roomster 1.4 TDI. Po przejechaniu 60 tys. km auto traci 37 proc. swojej wartości. Na kolejnych miejscach znajdują się Opel Agila 1.0 - 62,5 proc. i Suzuki Splash - 62 proc.
Klasa średnia
W klasie średniej najwyższą wartość rezydualną zachowuje Mercedes C 220 CDI BlueEFFICIENCY kombi. Po 60 tys. km auto będzie miało 64 proc. swojej wartości. Kolejne miejsca to Audi A4 Avant 2.0 TDI - 62,5 proc. oraz Opel Insignia kombi 2.0 CDTI - 62 proc.
Klasa średnia wyższa
Najlepszą inwestycją w tej kategorii aut jest Mercedes E 250 CDI BlueEFFICIENCY. Po przejechaniu około 60 tys. km samochód ma nadal 62,5 proc. swojej ceny. Kolejne miejsca zajmują Mercedes CLS 320 CDI - 61 proc. oraz Volvo V70 D5 - 58 proc.
Vany
Najlepszą inwestycją wśród dużych aut rodzinnych też okazuje się Mercedes. Tym razem to niezbyt popularna klasa R. Auto po przejechaniu 60 tys. km traci 41 proc. swojej wartości. Na kolejnych miejscach plasują się Ford Galaxy 2.0 TDCI - 58 proc. i Peugeot 807 HDI/135 KM - 54 proc.
Coupe
Pośród wszystkich coupe najlepiej swoją wartość trzyma Audi A5 z silnikiem 2.0 TFSI. Po przejechaniu 60 tys. km auto traci 35,5 proc. swojej wartości. Kolejne miejsca zajęły: Porsche Cayman - 64 proc. oraz Audi R8 4.2 quattro - 63,5 proc.
Luksusowe
Pośród limuzyn najlepszą inwestycją okazuje się Mercedes Benz S 320 CDI BlueEFFICIENCY. Po przewidywanym przebiegu 60 tys. km auto starci na wartości 43 proc. na kolejnych pozycjach plasują się BMW 730d - 55 proc. i Lexus LS600 H - 52 proc.
Kompaktowe SUV'y
Najwyższą wartość rezydualną po przejechaniu 60 tys. km, pośród małych SUV'ów jest Mercedes GLK GLK 220 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY, który traci 33,5 proc. wartości. Dalsze miejsca zajmują Volkswagen Tiguan 2.0 TDI - 65,5 proc. i Audi Q5 2.0 TDI - 65 proc.
Duże SUV'y
Pośród luksusowych terenówek najlepiej trzyma się Mercedes ML 280 CDI 4MATIC. Auto po przejechaniu około 60 tys. km będzie wart 64 proc. swojej ceny. Zaraz za ML plasuje się BMW X5 3.0d - 63,5 proc. oraz Audi Q7 3.0 TDI - 61 proc.
Duże kabriolety i roadstery
W tej grupie pojazdów najlepiej swoją wartość trzyma Mercedes SLK 200 KOMPRESSOR. Po przejechaniu 60 tys. km auto traci 44 proc. swojej wartości. Na kolejnych miejscach znajdują się Mercedes CLC 200 CDI - 63 proc. oraz Peugeot 308 SW 1.6 HDI - 62 proc.