Trwa ładowanie...
tata
07-10-2008 10:00

TATA wybrała bank

TATA wybrała bank
d258bat
d258bat

GE Money Bank podpisał umowę z importerem samochodów marki TATA w Polsce, firmą Marubeni Motors Poland (MMP). Współpraca dotyczy finansowania zakupu aut indyjskiej marki oraz wsparcia finansowego działalności dealerów MMP w naszym kraju.

Dzięki umowie GE Money Bank stał się oficjalnym operatorem finansującym zakupy samochodów przez klientów Marubeni Motors Poland. Współpraca dotyczy zarówno finansowania zakupów pojazdów sieci dealerskiej, jak również sprzedaży detalicznej aut marki TATA.

"Mamy nadzieję, że GE Money Bank jako jeden z liderów rynku finansowania pojazdów w Polsce, przyczyni się do efektywnego wprowadzenia do sprzedaży samochodów marki TATA - mówi Przemysław Łaszczewski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Kredytów Samochodowych GE Money Banku. „Liczymy też na długofalową współpracę z importerem i całą siecią dealerską Marubeni Motors Poland".

d258bat

GE Money Bank posiada szeroką ofertę kredytów, pozwalającą na sfinalizowanie kupna samochodu zarówno nowego, jak i używanego. GE Money Bank jest także partnerem pierwszej w Polsce autoryzowanej Sieci Dealerów Samochodów Używanych GEpard.

Firma Marubeni do 2005 roku sprzedawała na polskim rynku samochody marki Nissan. Kiedy jednak ich dystrybucją w Polsce zajął się bezpośrednio japoński producent, Marubeni ograniczyła działalność jedynie do handlu maszynami budowlanymi.

TATA Motors to największy prywatny producent aut w Indiach i jeden z największych w Azji. Wraz z TATA Steel i TATA Tea, tworzy potężną grupę przemysłową, której przychody tylko w ubiegłym roku wyniosły 28,8 mld USD. Firma znana jest z tego, że w styczniu zaprezentowała najtańsze auto na rynku - TATA Nano, którego cena w Indiach wyniesie 100 tys. rupii (równowartość około 2,5 tys. USD). Przewiduje się, że auto trafi do indyjskich salonów sprzedaży jeszcze w tym roku.

Na polskim rynku mają zadebiutować cztery auta indyjskiej marki. Będą to dwie odmiany samochodu osobowego: Indica (hatchback) i Indigo (kombi) oraz Xenon (pickup) i Safari (SUV).

Źródło: Samar.pl

d258bat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d258bat
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj