Fiat Punto I
Wspomniany budżet umożliwi nam również zakup zadbanego egzemplarza Fiata Punto pierwszej generacji. Zaprojektowany przez Giugiaro mieszczuch, w teorii miał zastąpić prymitywne Uno. Ostatecznie, obydwa modele produkowano jednocześnie. Punto I zjeżdżało z taśm montażowych od 1993 do 1999 roku we włoskich fabrykach koncernu, a także w Tychach z przeznaczeniem na polski i wschodni rynek zbytu. Oferta składała się z trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka oraz rzadko widywanego kabrioletu z materiałowym dachem. Kabina Punto gwarantuje wystarczającą ilość miejsca na miejskie podróże dla czterech pasażerów. O zabraniu pokaźnego bagażu możemy zapomnieć. Niestety, podobnie jak w przypadku Uno, sporym problemem bywa korozja nadwozia - rdzewieją progi, nadkola i drzwi. W palecie jednostek napędowych dobrze wypadają proste silniki benzynowe 1.1, 1.2 i 1.6 o mocach od 55 do 90 KM. Każdy z nich bezproblemowo współpracuje z prostymi instalacjami gazowymi.