Szybszy mocniejszy i oszczędniejszy
Więcej mocy i mniejsze zużycie paliwa - oto krótka charakterystyka Mitsubishi Pajero z rocznika modelowego 2010.
Pod maską terenowego Pajero MY2010 pracuje 3,2-litrowy silnik wysokoprężny DI-D o mocy podniesionej ze 160 do 200 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 441 Nm (wcześniej 381 Nm). Moc oddawana będzie do wszystkich czterech kół za pośrednictwem nowej, 5-biegowej przekładni automatycznej.
Średnie spalanie w 3-drzwiowym modelu z 5-biegową manualna skrzynią biegów spadło z 9,2 do 8,5 litra/100 km, a emisja CO2 z 244 do 224 g/km. Wersja 5-drzwiowa wyposażona w nowy automat zadowala się średnio 9,6 litra/100 km (wcześniej 10,6).
Kabina pasażerska luksusowego Mitsubishi jest teraz lepiej wygłuszona dzięki zastosowaniu przedniej szyby z grubszego szkła i dodatkowych materiałów tłumiących. Inne elementy typowe dla nowego modelu to zmodernizowane aluminiowe obręcze o średnicy 17 i 18 cali oraz unowocześniona wersja systemu multimedialnego MMCS z dyskiem twardym o pojemności 40 GB.