Szybki jak tornado
Nawet tak wyjątkowe auto, jak BMW M3 z 480-konnym silnikiem V8 nie umknie szponom szaleńczych tunerów z G-Power. Najnowsze zmiany w są niewidoczne z zewnątrz jednak robią wrażenie.
Najważniejsza zmiana zaszła pod maska samochodu. M3 Coupe Tornado otrzymało superlekki kompresor firmy ASA. W połączeniu z nowym intercoolerem oraz wyczynowym układem wydechowym 4-litrowy silnik V8 zamiast seryjnych 420 KM i 400 Nm, dysponuje 500 KM i 480 Nm.
Spece z G-Power twierdzą, że zmodernizowane M3 z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów rozpędza się od zera do 200 km/h w zaledwie 13,5 sek. Gdyby ktoś myślał, że to kiepski wynik, to sprint seryjnego M3 do 200 km/h trwa o 2,3 sek. dłużej. Najbardziej wybredni klienci mogą zamówić sobie również demontaż ogranicznika prędkości. Wtedy Tornado rozpędza się do ponad 320 km/h.
M3 Coupe Tornado jest wyposażone również w regulowane w dziewięciu położeniach zawieszenie. Auto porusza się na oponach Michelin Pilot Sport. Z przodu mają one rozmiar 255/30 ZR20, z tyłu zaś 295/25 ZR20. Gumy naciągnięto na 20-calowe felgi Silverstone. Pakiet tuningowy dopełnia wydech z czterema końcówkami wydechu w całości wykonany ze stali. W razie specjalnego życzenia, układ wydechowy może być wykonany w całości z tytanu.
W przeciwieństwie do innych samochodów tuningowanych przez G-Power, M3 Coupe Tornado nie ma żadnych zmian na zewnątrz. Po za felgami oczywiście. Jednak pewne zmiany zaszły wewnątrz auta. Deska rozdzielcza została wykonana z włókien węglowych. Prócz tego firma wymieniła prędkościomierz na taki z logo G-Power. Kierowca może zamówić sobie aluminiowe pedały oraz nową skórzaną tapicerkę.
Lopez