Honda CR-X del Sol - CR-X
Niejeden fan Hondy na dźwięk tych trzech liter wzdycha z rozrzewnieniem. Del Sol? To już gorzej. Nie chodzi jednak wcale o to, że CR-X z otwieranym dachem jest złym autem – sęk w tym, że w opinii miłośników marki ze względu na swój zabawkowy wygląd nie zasługuje na człon „CR-X” w nazwie. Ale jeśli to wam nie przeszkadza, del Sol okaże się dobrym wyborem. Poprzednik był co prawda lżejszy i szybszy, ale osiągi opisywanej generacji i tak w pełni zadowolą młodych kierowców. Polecamy wersję 1.6/125 KM – 160-konna odmiana jednostki 1.6 jest szybka, lecz rzadziej gości w ogłoszeniach.
Uwaga na wysokie zużycie oleju i korozję na tylnych błotnikach. Tańszą eksploatację zapewniają odmiany z ręcznie otwieranym dachem – awarie elektryki z reguły są bardzo kosztowne. Za to naprawy układu jezdnego nie będą drogie dzięki pokrewieństwu z Civikiem V generacji – dobry dostęp do tanich części.
Ceny egzemplarzy dających choć cień nadziei na dobry stan techniczny i bezwypadkową przeszłość zaczynają się od 7 tys. zł.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Najlepsze auta za 10 000 zł