Trwa ładowanie...
08-04-2008 19:13

Szaranowicz: Kubica nie przebije Małysza

Szaranowicz: Kubica nie przebije MałyszaŹródło: AFP
d3xvvwh
d3xvvwh

Po drugim z rzędu podium Roberta Kubicy w Grand Prix Formuły 1 wszyscy eksperci powtarzają, że polski kierowca to talent ponad przeciętność i że tylko kwestią czasu (raczej krótkiego) jest, kiedy wygra swój pierwszy wyścig.

Już jednak pojawiły się euforyczne głosy, że lada chwila Kubica przebije popularnością Adama Małysza.

- To jeszcze nie ten moment, ale jest bardzo blisko. Aby wybuchła kubicomania, potrzeba zwycięstwa, bo tylko wygrane rodzą euforię - uważa Włodzimierz Szaranowicz, komentator TVP, który od początku komentował sukcesy Adama Małysza i obserwował rozwój małyszomanii.

- Wszystko zależy od tego, jak Kubica spisze się w Europie. Jego rywale, zwłaszcza McLaren, już odgrażają się, że po powrocie na Stary Kontynent sytuacja wróci do normy i w stawce przewodzić będzie Ferrari oraz McLaren. Przyznaję jednak, że warunki do początku kubicomanii są znakomite - stwierdza Szaranowicz, który na pytanie, czy Kubica ma szansę przebić popularnością Małysza, odpowiada:

d3xvvwh

- Nie, Małysz to wyjątkowa sprawa. Kubica będzie popularniejszy od Adama na świecie, ale w Polsce to skoczek pozostanie symbolem.

Innego zdania jest Mateusz Borek, komentator Polsatu.

- Uważam, że popularność Kubicy będzie podobna do tej, jaką cieszy się Małysz. W Polsce mamy ogromny głód sukcesów. Myślę, że jeśli przeprowadzić badania na świecie i zapytać, kto jest bardziej popularny, więcej osób już dziś wskazałoby kierowcę BMW.

_ Więcej w "POLSKA Dzienniku Zachodnim" _

d3xvvwh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3xvvwh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj