Sympatyczne Fiaty w salonach... Ferrari!
Fiat 500 i Ferrari: to dwie ikony światowej motoryzacji reprezentujące markę Made in Italy, łącząc koncepcję sympatii i ekskluzywności. Z tego powodu producent z Maranello wybrał model Fiata jako “courtesy car” dla swoich klientów doceniających włoski styl i otaczających się wyjątkowymi produktami. Wyprodukowano zatem 200 wyjątkowych sztuk modelu Fiat 500 wyłącznie na potrzeby sieci sprzedaży Ferrari w całej Europie.
Samochody te powstały na bazie wersji Sport, w tradycyjnej czerwieni, są wyposażone w błyskotliwy silnik 1,4 6v o mocy 100 KM, ze specjalnymi ustawieniami i wydechem, zgodnie ze sportowym charakterem słynnego „Czarnego Rumaka”: to dwa rozwiązania opracowane specjalnie przez Magneti Marelli, głównego dostawcę komponentów Grupy Fiat, który od lat dostarcza zaawansowane technologie dla marek Fiat i Ferrari. To samo sportowe zacięcie można odnaleźć także w niektórych szczegółach estetycznych, takich jak czerwone zaciski na tarczach hamulcowych, sportowe pedały, specjalna czarna kierownica z czerwonymi przeszyciami oraz aluminiowe, 16-calowe felgi z oponami w rozmiarze 195/45.
Ponadto, w stosunku do już bogatego wyposażenia wersji Sport, Fiat 500 dla Ferrari posiada dodatkowo klimatyzację automatyczną, sterowany elektrycznie szyberdach, wnętrza w skórzanych obiciach Frau, zestaw Hi-Fi, światła przeciwmgielne. Na desce rozdzielczej umieszczono tabliczkę z numerem, a napis “Limited Edition” na progu. Sieć Ferrari będzie mogła zatem zaoferować swoim klientom specjalne auto, gdzie każdy szczegół został dopracowany z największa precyzją i rzemieślniczą dbałością.
Dzięki tej oryginalnej inicjatywie model Fiat 500 potwierdza swoją pozycję “platformy wyjściowej”, na której Fiat tworzy ekskluzywne serie limitowane, i to wszystko na bazie modelu, który odniósł wielki sukces komercyjny, co potwierdza liczba 222 000 zamówień zebranych do tej pory.