Trwa ładowanie...
Moto Target
14-04-2010 10:16

Święta trójca klasy premium

Święta trójca klasy premiumŹródło: zdjęcie producenta
d1rgy5y
d1rgy5y

Mercedes, Audi i BMW już od wielu lat słyną z precyzji, elegancji i jakości wykonania. Nie powinien więc dziwić fakt, iż producenci ci wciąż cieszą się największym uznaniem wśród klientów z grubym portfelem.

Analizy pierwszego kwartału 2010 pokazują, że dominującą pozycję zyskało BMW. Od stycznia do marca BMW sprzedało 264 100 samochodów. Jedną z przyczyn jest duże zainteresowanie modelem X1.

Po piętach bawarskiego producenta depcze Audi, które w analogicznym okresie sprzedało jedynie o 1709 samochodów mniej. Firma z Inglostadt ma ambitne plany - do 2015 roku chce sprzedawać 1,5 mln pojazdów rocznie, co czyniłoby Audi najczęściej kupowanym samochodem klasy premium. Na trzecim miejscu uplasował się Mercedes.

Na wzrost sprzedaży wypłynęła zmiana sytuacji ekonomicznej w USA, gdzie średnia sprzedaż nowych pojazdów wzrosła o 16 proc.

d1rgy5y
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rgy5y
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj