Trwa ładowanie...
Moto Target
14-04-2010 10:16

Święta trójca klasy premium

Święta trójca klasy premiumŹródło: zdjęcie producenta
d4egnol
d4egnol

Mercedes, Audi i BMW już od wielu lat słyną z precyzji, elegancji i jakości wykonania. Nie powinien więc dziwić fakt, iż producenci ci wciąż cieszą się największym uznaniem wśród klientów z grubym portfelem.

Analizy pierwszego kwartału 2010 pokazują, że dominującą pozycję zyskało BMW. Od stycznia do marca BMW sprzedało 264 100 samochodów. Jedną z przyczyn jest duże zainteresowanie modelem X1.

Po piętach bawarskiego producenta depcze Audi, które w analogicznym okresie sprzedało jedynie o 1709 samochodów mniej. Firma z Inglostadt ma ambitne plany - do 2015 roku chce sprzedawać 1,5 mln pojazdów rocznie, co czyniłoby Audi najczęściej kupowanym samochodem klasy premium. Na trzecim miejscu uplasował się Mercedes.

Na wzrost sprzedaży wypłynęła zmiana sytuacji ekonomicznej w USA, gdzie średnia sprzedaż nowych pojazdów wzrosła o 16 proc.

d4egnol
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4egnol
Więcej tematów