Suzuki coraz popularniejsze
Listopad jest osiemnastym miesiącem z rzędu, w którym Suzuki odnotowało wzrost sprzedaży. W listopadzie 2011 nabywców znalazło 731 samochodów japońskiej marki, co stanowi przyrost o 12,46 proc. w porównaniu z listopadem 2010 r. Lepsze wyniki Suzuki odnotowuje także w ujęciu rocznym: 6761 sztuk w 2011 r., czyli wzrost o 7,25 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
Suzuki systematycznie odnotowuje wzrost sprzedaży na rynku polskim. Co istotne, tak dobre wyniki uzyskuje pomimo spadkowych tendencji na rynku motoryzacyjnym (prognozy sprzedaży samochodów osobowych w listopadzie 2011 prezentują ponad 21 proc. spadek rynku).
Największy wzrost sprzedaży, bo aż o 75,14 proc. (620 sztuk w 2011 roku w porównaniu do 354 sztuk w 2010 roku) odnotował miejski model Suzuki - Splash. Jesień przyniosła również rekordowy wynik sprzedaży praktycznego crossovera Suzuki SX4, który w listopadzie znalazł aż 253 nabywców! Z pewnością bezpośrednią przyczyną wzrostu jest fakt, iż auto łączy w sobie zalety SUV-а (z możliwością napędu na cztery koła) i samochodu kompaktowego zapewniając zwrotność, dynamikę, przestronne wnętrze oraz precyzję prowadzenia w każdych (w tym zimowych) warunkach.
W dalszym ciągu na rynku polskim najchętniej kupowanym modelem Suzuki od początku 2011 roku jest Swift, który znalazł już 2 210 nabywców, co oznacza wzrost o 56,18 proc.
Suzuki Motor Poland oferuje obecnie 7 modeli samochodów: Alto, Splash, Swift, SX4, Kizashi, Jimny i Grand Vitarę.
sj