Trwa ładowanie...
wiadomości
30-10-2006 10:25

SUV-y Peugeota i Citroena!

SUV-y Peugeota i Citroena!
dqobfyi
dqobfyi

W lipcu 2007 r. na rynkach europejskich rozpocznie się sprzedaż pierwszych w historii koncernu PSA aut rekreacyjno-terenowych. Będą to Citroen C-Crosser i Peugeot 4007.

Żaden szanujący się producent pojazdów nie może obejść się bez SUV-a. Samochody tego rodzaju cieszą się powodzeniem, | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/citroen-c-crosser-1-b.jpeg',500,332) ) |
| --- | więc nie wprowadzanie ich na rynek oznacza rezygnację z części klientów, na co pozwolić sobie nie można.

dqobfyi

ZAPRASZAMY DO GALERII CITROENA

C-Crosser i 4007 to efekt współpracy pomiędzy Mitsubishi Motors Corporation i PSA Peugeot Citroen. Płytę podłogową zaprojektowało MMC. Od Japończyków pochodzi też układ napędu na obie osie. | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/peugeot-4007-1-b.jpeg',500,367) ) |
| --- | W opracowaniu układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia główną rolę odegrali francuscy specjaliści. Podobnie jest w przypadku wysokoprężnego silnika 2,2 l o mocy 150 KM, z którym oferowane będą oba auta. Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 380 Nm. Jednostka napędowa jest dostosowana do pracy na paliwie zawierającym do 30 proc. biokomponentów. Do współpracy z dieslem przeznaczono 6-stopniową, manualną skrzynię biegów.

ZAPRASZAMY DO GALERII PEUGEOTA

Oba SUV-y dostępne będą w wersjach 7-osobowych z konfiguracją siedzeń 2+3+2. | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/citroen-c-crosser-2-b.jpeg',500,332) ) |
| --- | Fotele trzeciego rzędu dają się całkowicie chować w podłogę. Kanapę drugiego rzędu można przesuwać wzdłuż nadwozia w zakresie 8 cm. Bagażnik otwiera się dwuczęściowo, przy czym dopuszczalne obciążenie dolnej części pokrywy wynosi 200 kg.

dqobfyi

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/peugeot-4007-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Układ przeniesienia napędu C-Crossera i 4007 pozwala na wybranie (za pomocą przycisku umieszczonego za dźwignią zmiany biegów) pomiędzy trzema trybami pracy: napędu na przednią oś, napędu na cztery koła i zablokowanego napędu na obie osie, w którym moment obrotowy przenoszony jest w stałej proporcji.

dqobfyi

Autor: Maciej Pobocha

dqobfyi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dqobfyi
Więcej tematów