Trwa ładowanie...
wiadomości
30-10-2006 10:25

SUV-y Peugeota i Citroena!

SUV-y Peugeota i Citroena!
d2xqs7l
d2xqs7l

W lipcu 2007 r. na rynkach europejskich rozpocznie się sprzedaż pierwszych w historii koncernu PSA aut rekreacyjno-terenowych. Będą to Citroen C-Crosser i Peugeot 4007.

Żaden szanujący się producent pojazdów nie może obejść się bez SUV-a. Samochody tego rodzaju cieszą się powodzeniem, | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/citroen-c-crosser-1-b.jpeg',500,332) ) |
| --- | więc nie wprowadzanie ich na rynek oznacza rezygnację z części klientów, na co pozwolić sobie nie można.

d2xqs7l

ZAPRASZAMY DO GALERII CITROENA

C-Crosser i 4007 to efekt współpracy pomiędzy Mitsubishi Motors Corporation i PSA Peugeot Citroen. Płytę podłogową zaprojektowało MMC. Od Japończyków pochodzi też układ napędu na obie osie. | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/peugeot-4007-1-b.jpeg',500,367) ) |
| --- | W opracowaniu układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia główną rolę odegrali francuscy specjaliści. Podobnie jest w przypadku wysokoprężnego silnika 2,2 l o mocy 150 KM, z którym oferowane będą oba auta. Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 380 Nm. Jednostka napędowa jest dostosowana do pracy na paliwie zawierającym do 30 proc. biokomponentów. Do współpracy z dieslem przeznaczono 6-stopniową, manualną skrzynię biegów.

ZAPRASZAMY DO GALERII PEUGEOTA

Oba SUV-y dostępne będą w wersjach 7-osobowych z konfiguracją siedzeń 2+3+2. | [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/citroen-c-crosser-2-b.jpeg',500,332) ) |
| --- | Fotele trzeciego rzędu dają się całkowicie chować w podłogę. Kanapę drugiego rzędu można przesuwać wzdłuż nadwozia w zakresie 8 cm. Bagażnik otwiera się dwuczęściowo, przy czym dopuszczalne obciążenie dolnej części pokrywy wynosi 200 kg.

d2xqs7l

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10852/peugeot-4007-2-b.jpeg',500,375) ) |
| --- | Układ przeniesienia napędu C-Crossera i 4007 pozwala na wybranie (za pomocą przycisku umieszczonego za dźwignią zmiany biegów) pomiędzy trzema trybami pracy: napędu na przednią oś, napędu na cztery koła i zablokowanego napędu na obie osie, w którym moment obrotowy przenoszony jest w stałej proporcji.

d2xqs7l

Autor: Maciej Pobocha

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj