Trwa ładowanie...
27 stycznia 2015, 14:18

Sprzedaż Toyoty: tak dobrze jeszcze nie było

Sprzedaż Toyoty: tak dobrze jeszcze nie byłoŹródło: zdjęcie producenta
d2i4mse
d2i4mse

Toyota Motor Corporation ogłasza globalne wyniki sprzedaży w 2014 r. Łącznie auta koncernu nabyło 10,231 mln klientów.

Wynik przekraczający 10 mln dostarczonych samochodów udało się osiągnąć po raz pierwszy w historii Toyoty. Podobnie jak w latach ubiegłych, japoński producent uplasował się na pierwszym miejscu przemysłu motoryzacyjnego, wyprzedzając drugie w zestawieniu Volkswagen Group i trzecie General Motors.

Toyota Motor Corporation sprzedaje samochody pod markami Toyota, Lexus, Daihatsu i Hino. Tej pierwszej sprzedano w samej Japonii 1,554 mln a łącznie na świecie 9,147 mln. W przypadku pozostałych marek liczby te wynoszą odpowiednio 708 000 i 207 000 (Daihatsu) oraz 57 000 i 111 000 (Hino). Wyniki te przełożyły się na 3-procentowy wzrost względem 2013 r.

W 2015 r. planowana jest sprzedaż samochodów na zbliżonym poziomie.

Źródło: Toyota

ll/moto.wp.pl

d2i4mse
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2i4mse
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj