Spersonalizowany Jaguar XJ
Jaguar umożliwił nabywcom najnowszego modelu XJ ekskluzywny sposób personalizacji własnego samochodu. Każdy użytkownik może oznaczyć swój egzemplarz specjalną, wygrawerowaną tabliczką.
- _ Najnowszy Jaguar XJ jest naprawdę wyjątkowym samochodem, tak samo jak jego właściciel. Użytkownik Jaguara to osoba, która ma poczucie własnej wartości i utożsamia się z marką swojego samochodu. Zależało nam na tym, aby każdy mógł wyrazić swój indywidualizm _ - powiedziała Karolina Sobkowiak, Jaguar Brand Manager.
Chromowana płytka jest umieszczana na desce rozdzielczej, w jej środkowej części tuż pod przednią szybą. Może być na niej umieszczony odręczny podpis właściciela, logo firmy bądź każdy dowolny tekst. Istnieją także standardowe wersje tabliczek z wygrawerowanym podpisem projektanta Jaguara, Iana Calluma, bądź z logotypem Jaguara.
XJ to flagowa limuzyna Jaguara produkowana od 1968 roku. Najnowsza odsłona miała swoją premierę w 2009 roku. Samochód jest jednym z najdłuższych i najprzestronniejszych w swojej klasie.
Model XJ jest wykonany z produktów najwyższej jakości. We wnętrzu dominuje luksusowa skóra. Są nią obite wszystkie główne powierzchnie, w tym deska rozdzielcza, fotele, ramy drzwi, konsola środkowa i podłokietniki, a nawet podsufitka.
Do wykonania tapicerek Jaguar wybrał jednego z najbardziej uznanych producentów skór, tego samego, którego wyroby stosują takie znakomite marki jak Prada, Gucci czy Fendi do produkcji torebek i akcesoriów.
Dostępne na polskim rynku wersje silnikowe to: 3.0-litrowy, 275 KM, 5.0-litrowy, 385 KM oraz najmocniejszy - 5.0-litrowy generujący 510 KM i osiągający pierwszą "setkę" w 4,9 sekundy.