Sparka wybierają głównie kobiety
Chevrolet Spark zyskał szczególną sympatię Europejek. Z danych wynika, że na Starym Kontynencie 59 proc. właścicieli miejskiego modelu to właśnie kobiety.
W Polsce panie stanowią połowę osób kupujących najmniejszego Chevroleta. Pokrywa się to z określoną wcześniej przez markę grupą docelową - Spark miał być przeznaczony głównie dla młodych kierowców kupujących swoje pierwsze auto, zabieganych mam, które potrzebują drugiego środka transportu oraz emerytów szukających niewielkiego "mieszczucha".
Chevrolet przepytał klientki, dlaczego zdecydowały się na zakup tego właśnie samochodu. Przedszkolanka Ivana z Chorwacji zwróciła uwagę na sportowe linie, wyposażenie w postaci klimatyzacji i radia z możliwością podłączenia odtwarzacza MP3 oraz niewielkiego apetytu na paliwo. Alex z Wielkiej Brytanii doceniła przestronne wnętrze oraz bezpieczeństwo.
Źródło: Chevrolet
ll/moto.wp.pl