Zbliżający się debiut Skody Superb dał impuls do dyskusji o wyglądzie punktów sprzedaży czeskiego producenta. Na całym świecie zmodernizowano już 500 salonów.
Zmiany mają na celu lepszą obsługę klienta oraz prezentację oferowanych samochodów. Dzięki konfiguratorowi 3D można stworzyć wymarzony pojazd z wysoką szczegółowością, dobierając np. materiały wnętrz. Za pomocą tego narzędzia dealer może również proponować usługi dodatkowe, np. produkty finansowe, pakiety usług czy akcesoria. Integracja obszaru usług i salonu pozwala pracownikom salonu pokazywać nowe rozwiązania także klientom serwisu. W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju, a do końca roku powstanie ponad 50 Premium 3D Car-Configuratorów.
Jednym z najważniejszych elementów projektu salonu jest połączenie białej elewacji, typowej dla marki zielonej linii i specjalnej ściany komunikacyjnej. Duży nacisk położono również na jakość oświetlenia.
Największa liczba zmodernizowanych salonów znajduje się teraz w Chinach, Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. W Polsce 30 punktów zostało już zmodernizowanych. Do końca roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich salonach Skody w naszym kraju.
Źródło: Skoda
ll/moto.wp.pl