Skoda Superb liderem segmentu
We wrześniu br. do klientów indywidualnych trafiło 120 sztuk nowej Skody Superb i Superb Combi, co stawia ten model na pierwszym miejscu wśród przedstawicieli klasy średniej.
W porównaniu z analogicznym okresem 2012 r. oznacza to wzrost o 328,57 proc. Tak dobry wynik przekłada się też na zwiększenie udziału Skody w całym rynku. O ile we wrześniu 2012 r. udział Superb i Superb Combi w segmencie wynosił 5,1 proc. o tyle w tym roku wzrósł on prawie czterokrotnie i wynosi 18,63 proc. co daje modelowi pozycję liderowi w klasie średniej wśród klientów indywidualnych.
Warto dodać, że jest to jeden z najwyższych wzrostów sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem. Od początku roku do klientów indywidualnych trafiły łącznie 654 egzemplarze (styczeń-wrzesień 2012 - 324), czyli o 101,85 proc. więcej. Udział w tym okresie w całym segmencie wzrósł z 4,59 proc. do 10,3 proc.
Przedstawiciele marki podkreślają, że za sukcesem Superb stoją wprowadzone ostatnio zmiany - oprócz bardziej eleganckiego i nowoczesnego wyglądu inżynierowie zadbali o niższe zużycie paliwa (nawet o 19 proc.) oraz wzbogacili wyposażenie, np. o system ułatwiający parkowanie, zarówno równoległe jak i prostopadłe tyłem. Auto oferuje największy bagażnik i najwięcej miejsca na tylnej kanapie wśród samochodów klasy średniej. Pasażerowie siedzący z tylu mają 157 mm przestrzeni na nogi w odmianie limuzynie i w Combi co oznacza, że Superb wciąż wyznacza standard w swojej klasie i cieszy się dużym zaufaniem klientów.
Źródło: Skoda
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!