To kombi jest Superb!
Taka sama jak w wersji sedan jest gama silników. W chwili rozpoczęcia sprzedaży do wyboru będą trzy jednostki benzynowe i dwa diesle, wszystkie z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Obie jednostki wysokoprężne mają pojemność 2 litrów. Pierwsza ma moc 140 KM, maksymalny moment obrotowy 320 Nm dostępny w zakresie od 1800 do 2500 obr./min. i jest oferowana w połączeniu z sześciobiegową skrzynią manualną lub przekładnią DSG. Co ważne, średnio zadowala się niespełna 6,5 l ON/100 km. Mocniejszy diesel z systemem wtrysku common-rail rozwija moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm w zakresie od 1750 do 2500 obr./min. Standardowo montowany jest w nim filtr cząstek stałych. Podobnie jak jego odpowiednik, może współpracować z sześciobiegową skrzynią manualną lub dwusprzęgłową skrzynią DSG. Gamę silników benzynowych otwiera mała jednostka 1,4 TSI o mocy 125 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm (dostępnym w zakresie 1500 - 4000 obr./min). Optymalnym rozwiązaniem dla nowego kombi wydaje się być jednostka 1.8 TSI,
oferująca moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy 250 Nm (przy 1500-4500 obr./min.). W duecie z nim może pracować siedmiobiegowa wersja skrzyni DSG. Pod maską nowego Superba Combi może się także znaleźć topowy silnik 3.6 V6 FSI o mocy 260 KM, dysponujący maksymalnym momentem 350 Nm (przy 2500 - 5000 obr./min.). Występuje tylko w połączeniu z sześciobiegową skrzynią DSG i napędem na cztery koła.