To mógł być Polonez
Reasumując, po nowej Skodzie Octavii III nie spodziewaliśmy się aż tyle dobrego. Zwłaszcza tak znacznego zwiększenia jakości, wielkości bagażnika i całego wnętrza oraz bogatego i nowoczesnego wyposażenia. To bardzo przemyślana ewolucja, która ma dużą szansę spodobać się nabywcom i powtórzyć sukces swojej poprzedniczki. Najtańsza, nowa Octavia z silnikiem 1.2 TSI o mocy 85 KM kosztuje 59 500 zł. Podstawowa wersja z silnikiem 1.4 to już wydatek 74 350 zł. Cenę testowanego modelu, do wysokości 83 000 zł, podnosi zamontowane w nim wyposażenie dodatkowe. Szkoda tylko, że nie jest z Polski. Przecież właśnie tak mógłby dziś wyglądać nasz Polonez. Polakom pozostają na razie marzenia o własnej motoryzacji, a Czechom możemy tylko pogratulować i zazdrościć.